četvrtak, 22. kolovoza 2024.

ISUSE TKO JE NAMIJENJEM MENI

A tko je taj.... namijenjen meni...
A tko je taj za koga mi haljinu šiju anđeli bijeli!?
A tko je taj spreman na žrtvu iz ljubavi,
kaži mi Isuse po Duhu Svetom ti.
Vodi mu stope za mojom dušom,
ohrabri mu kosti da podnese bol mojih kostiju.
Zagledaj mu srce u moje srce,
da ostane zauvijek u njemu,
prisan sa otkucajima molitvenim.
I kaži mu ono što brojni nisu spoznali,
kaži mu koliko vrijedi istinu govoriti,
otvoren biti i ako treba suze liti.
Kaži mu da se ne boji smrti uz mene,
jer ljubav moja nikad neće zbog bolesti da uvene.
Kaži Isuse baš njemu koga ti u srce poznaješ,
kaži mu tko sam ja iznutra.
Kaži mu ono što ja ne znam izreći.
Upoznaj ga sa mnom kroz darove Duha Svetoga,
kroz junaštvo u bolima.
Upoznaj me Isuse sa onim tko je moj,
tko razumi vrijednost bolesti i
vjeruje da ljubav je tu da tješi, pomaže i oporavi.
Upoznaj nas Isuse kada Otac Nebeski
to poželi, upoznaj me sa
Princem požrtvovnim, koji je
oduvijek bio namijenjen križu mom.
Amen. 🕊👸💕🤴🕊

Od ❤️ Ana Emanuela, Bilaj 22.08.2024.


Nema komentara:

Objavi komentar