srijeda, 3. srpnja 2019.

U SLUŽBI BOŽJE TAJNOSTI

Što se ljupkosti Božjoj svidi, On sije u život moj! Jer samo On čini pjesmu u sred tišine, kojom mi blagoslivlja novo ime. Zaiskala sam suzama milost od dobrote njegove i On me počeo preobražavati u ono što je samo Njemu znano. Miomirisno je trnje moje, sa kojeg rosa blagoslova pada, da bi nadom okrijepila tugujuće. Ne živim svoj život, već živim živote mnogih duša molitvom u svom skrovištu od svijeća, koje plamte Bogu u čast. Anđeli ruže Jeruzalemske ostavljaju tamo gdje se uslišanje dogodilo. Nisam zalud rascviljena i bolna, nisam zalud ostavljena i sama pod križem. Ugostila je moja duša one najbolnije oko sebe, da im priča o vječnoj ljubavi Božjoj. Njima se moja vjera omilila, njima je važna svaka latica ruže, koja ne vene jer je Svevišnji vječnom nadom blagoslovio. Bolni bolne razume... i oni koji su u službi svetoj ljubavi! Zato kuca srce moje molitveno, zato je ono svjetlo nebeskog sjaja.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 3.07.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar