subota, 20. srpnja 2019.

EMANUEL

Dušu si moju Gospodine,
ukrasio svojim imenom,
i ona je postala
raspjevana ptica
u glinenoj posudi.
Uzeo si me uplakanu i izruganu...
bezživotnu, grešnu i vapajnu.
Preobrazio mi suze u hvalospjeve.
Oblikuješ me u milosnu ljubav,
širiš mi krila obnovljena
spašavaš moje trpljenje,
šalješ mi u pomoć
svoje blažene i svete dušice,
da mog srca vapaje utješe
i pred tvoj Nebeski Tron
odnesu molitve za bližnje
u svojim milosnim dušama!
Proničeš mi dušu i srce,
znaš da sam spremna
biti poput rascvjetanog križa
na kojem te Uskrsloga nosim,
i tješim tvoje presvete rane...
i svaku tvoju kap Predragocijene krvi
moje latice srca i duše upijaju
i sa njihovim miomirisom
blagoslivljam u tvoje moćno ime
Emanuel,
one koje mi šalješ na put!
Neću se umoriti, nositi križ
jer su on moje ruke i moje noge,
i moj izrugan trup.
Rukama te grlim,
nogama ti služim.
U trupu nosim zarobljenu pticu vjere,
djetinju dušu koju Ti
milosno nadahnjuješ Duhom Svetim.
Vjerujem ti Isuse,
da ćeš me čudesno izbaviti
iz bolne zemnosti.
Obećajem pred Ocem nebeskim,
i svim svetima i pobožnima...
da ću Tebe vječno voljeti
kao spasonosnu vjeru bića mog
na raskajanom hodočašću
od Zemlje do Neba!
Pomoći moja, stijeno moja,
velikodušno spasenje čitavog svijeta.
Blagoslivljam te i ljubim!
Od ❤ tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 20.07.2019.
Psalam 51,17Otvori, Gospodine, usne moje, i usta će moja naviještati hvalu tvoju. AMEN!



Nema komentara:

Objavi komentar