utorak, 23. srpnja 2019.

ANĐEOSKA UTJEHA

Ugušila bi se u ovom jezeru tuge, ali ove molitvene suze kao krilati anđeli, lete u bolu svom dotaći Presveto srce Kristovo, da postanu hvalospjevni anđeli koji trube i najavljuju uslišanje po milosti Oca nebeskog! U prisutnosti arhanđela Mihaela, Gabriela i Rafaela anđel je duše moje. Tješi me i kaže; Nemoć mi je u tijelesnosti mojoj, ali jakost moje duše je Jahve, on suze briše sa lica i dušu raspjevava, vjera u Isusa mi je nagrada! Krilata je ranjena osoba i kad se čini da su joj nepravde počupale pravo na život kakvi zaslužuju Božje duše! Djevojčica je nebeska duša moja, usnula u krilu anđela. Budi me u molitvenoj radosti, pun je ljupkosti svete onaj koji moj križ ljubi i iz vida me ne gubi.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 23.07.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar