subota, 27. srpnja 2019.

LJUBAV ANĐELA ČUVARA

Osunčane kapije na srcu mom se otvorile za tebe anđele duše i križa mog! Znaš ti neko misli na tebe svojim disanjem te blagoslovljam, kao svetu tajnu imam! Uđeš mi u dvore srca, u hodnike sa mirisnim svijećama, na kojima su ikone svih svetih da ih svojom ljubavlju blagosloviš, da kažeš da me oduvijek i zauvijek voliš! Ulje sviju svetih mi na dar donosiš da me bolnu uspraviš, dušu zarobljenu u tijelu ožalošćenom nasmješiš! Ti drugačiji mene si drugačiju našao tamo gdje me nitko nije tražio. U nutrini su naši rajski susreti. Ima i bolna i odbačena ljubav nad ljubavima! Ima i obična smrtnica i grešnica sveta krila čuvara, zbog tebe sam ljupkosti mila ja duša krilata! Jer me nosiš, kroz križni put po uputama Svevišnjega! Blagoslovljena ti ljubav svjetlosti voljena!
Od ❤ tvoja Ana Emanuela, Bilaj 27.07.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar