srijeda, 31. srpnja 2019.

DJEVO MILOSNA OBRANI ME OD TUGE

Nisam više majko hrabra kao prije,
više mi se pod križem ne smije!
Zaspala je curica u meni,
u molitvi svojoj.
Zagrcala se je u suzama.
Zna da mora trpiti još godinama...
zna da je neće shvatiti nitko,
jer ni sama ne shvaća zašto se
sve ovo bolno događa!
Što su skrivile prve suze moje...
tko me to malenu rasplakao
i nije prestao
nanositi mi bol!?
Reci mu da ode od mene,
reci mu da će mene probuditi
tvoji bijeli anđeli,
da će mi suze izljubiti arhanđeli.
Reci mu da me ne robuje više,
da ja samo zbog svetog dišem.
Satri glavu Zmaju poganom,
djevo milosna.
Sakrij moje djetinje u svoje
Presveto srce, sačuvaj u meni
ono zbog čeka me je Isus
poželio spasiti i smatra vrijednom života.
Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 31.07.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar