utorak, 30. srpnja 2019.

ISTINSKA VJERA

Bog te vidi povređenu i sa puno životnih ožiljaka, vidi i krastice koje na novo krvare jer ih kljuckaju ptice prošlosti, ali On vidi ponajviše tvoju vjeru u Njegovu milost i kako ti govoriš svima da on suze u biserne struke preobražava. Samo će te bol poučiti svetoj istini, jer i Krist je zadobio udarce nad udarcima, primio ih je iz samilosne ljubavi prema cijelom svijetu. Padao je i ustajao bez riječi žaljenja, jer je imao vidljiv cilj, spasenje duša, preobraženje u Uskrslu ljubav koja liječi vječno one koji ga zazivaju. I mi obični smrtnici možemo činiti čudesa oslonivši se na Spasitelja. Opasajmo se vjerom da odstupi nevjera. Opasajmo se ljubavlju i neće nam nauditi tama. Budimo u srcu i duši nebeska vedrina, savršen prikaz onog u što vjerujemo. Budimo i sada dok boli u onom stupnju blaženih vrlina, otvorimo srce za darove Duha Svetoga. Životvorac križ ukrašava melodijom, svete anđele polaže na njega da nam ga pomognu nositi. Ja to znam, jer ja to osjećam. Davno bi ja pod križem pala i iskrvarila, da nisam u milosti Svevišnjega  i da ga ne ljubim više od same sebe i ičega na ovom svijetu. Stalna je rajska posjeta u meni, tješiti me ne prestaje i čini utješiteljicom napaćenih.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 30.12.2019.


Nema komentara:

Objavi komentar