ponedjeljak, 8. srpnja 2019.

JELENČE SRNE RANJENE, POTRAŽI ME

Jelenče moje, ljubavi rascvjetana, tajni stručak ljekovitog bilja čuvaju mi molitve tvojih ruku, koje znaju za moju tužnu muku. Hlad mi učini od krila svojih, jer me put umorio, pođi sa mnom u vlak rajskog života, jer ova pruga na kojoj te čekam, vruća je od sunca što mi kosti uplakane peče. Zaviri iza rešetaka tijela, tu sam u sred srca dušom tebe usnila. Pripala bi onim tko pripada meni, glasu glasa moga, sjaju suza mojih. Osmjehu vjere moje. Kao srna sam, prognana od krivolovaca, lovočuvar nije bio tu kad su me ranili. Sve su mi boli zabranile, samo nisu vjeru da me tvoje molitve negdje skrivaju od zla. I da ćeš mi doći pred oči, makar u smrtnom časku, kao anđeo ljubavi svete. Amen.
Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.07.2019.

Nema komentara:

Objavi komentar