ponedjeljak, 22. srpnja 2019.

Blagoslov patnji je u vjeri i molitvi

Suhim kostima ti si moje ulje svetog pomazanja, mirisne su patnje moje, mada bole kao hrđav čekić i mač zacipljen u vene. Izdržljivom mi dušu i srce činiš, anđele mi u pomoć pod križ šalješ, snagu svetu vjerom daješ smrtnom cvijetu tvom, iz čijih latica hvalospjevi slave tvog moćnog imena Isus proizlaze. Blagoslovio si usne raspetog tijela, vinio mi dušu raskajanu u Nebo i privio kao povoj na svoje rane. Prepoznao si u meni ljubav za tebe i sve sveto i zaista može mi sad biti sve zemaljsko oteto, tebe ću Gospodine imati vječno, jer se djetešce u meni raduje Djetešcu Isusu, igramo se na gorama plavetnim, ukrašavamo sa suzama bisernim. Koljevko nebeska mila hvala ti za ljubav nad ljubavima! ISUSE u kaležu tvome molitvene nakane blistaju, anđeli ih pred licem tvojim čitaju; usliši po volji Očevoj dušice koje su se na moje sestrinsko srce oslonile, podari im milost oslobođenja od grijeha i okova, bolova, navezanosti i očaja, podari im prihvaćanje neuspjeha i gorljivu vjeru da će se ispuniti ono što ti za njih želiš. Zbrini pod majčin plašt duše iz Čistilišta, da ih prenese u odaje Rajske. Amen.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 22.07.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar