petak, 26. srpnja 2019.

MOLITVA SVETOM JOAKIMU ❤ & SVETOJ ANI❤

Sveti Joakime majke Božje Oče, Isusov djede moli se za nas, jer tvoje ime je ime nade tumačimo ga; "Bog čini jakim" MOLIM TE isprosi nam jakost od Duha Svetoga. Ljupka imenjakinjo moja, sveta Ana majke Božje majko, Isusova bako, tvoje ime znači "milost, MOLIM TE isprosi nam od Boga da budemo puni milosti za bližnje. Premili sveci duše moje, dragosti ste srca mog, sveta obitelji voljene Bogorodice olakšanje ste mi križnog putovanja, jer zbog vas znam da je pokora i svaka bol i sud nagrađena od Boga onima koji sa ljubavlju za Isusov požrtvovni križ trpe, vi ste u starosti dočekali uslišanje iz mladosti, Gospu Mariju curicu svoju voljenu. Sveti Joakime ako je dobro za mene i ja ću u šutnju... u pustinju, da još dublje uđem u Nebo i nađem odgovor za sve ove boli, možda mi se posreći milost zadobiti, anđeosku poruku poput tebe i svete Ane dobiti. Možda i meni jednom kao i vama MARIJA na zlatnoj traci nebeskoj anđeli ispišu na uzglavlju ime autentične duše moje i malih anđela naših što u Presvetoj milosti Božjeg srca postoje. Molite se svete dušice Božje za čudo to meni u srcu suzama pisano.... Pokažite nam vrata i knjigu života, janje i goluba koji su vam simboli. Smjestite nas svojim brižnošću svetog zagovora u spasenje. Pomozite svima oboljelima, posebno onima koji nemaju djece, plod ljubavi neka im podari Gospodin. Čuvajte sve ljude od kostobolje, groznice, nenadane smrti. Blagoslovite rodilje, kućanice, udovice, majke, očeve, djedove, samohrane majke i očeve, kućanice i sve one koji ljube i žele djecu. Unaprijed vam zahvaljujem za sve, neka vam anđeli čuvari moje i moje tajne autentične duše donesu ruže miomirisne na dar, slavimo zajedno Raj i ovu posebnu povezanost. Blagoslovite sve župe i misna slavlja koja na dan 26.07.2019. slave vašu svetu postojanost. Blagoslovite sve, posebno one koje ukrašava vaše sveto ime, isprosite im milost uslišanja po vašem svetom zagovoru! U pomoći vam bila Gospa kćer vaša, svi sveti anđeli i arhanđeli. AMEN. Čast mi je krsno ime Ana, milošću sam Božjom obasjana! BLAGOSLOVLJEN IMENDAN, u radosti sa najmilijima želim svojim milim sestricama imenjakinjama od ❤ Ana Emanuela 💌💒🎶😍😘😙



Nema komentara:

Objavi komentar