četvrtak, 18. srpnja 2019.

ISTINSKA LIPOST JE ŽIVJETI KRISTOVU LJUBAV

Voli svoje nedužne mane i rane, voli i one koji ti se izrugaše. Samo duša puna ljubavi prašta i brine za spasenje svih Božjih duša, kada praštamo drugima ozdravljamo od grijeha i mi i oni. Mnogo puta smo i sami sagriješili, a koliko  smo milosti dobili od dobrostivosti Božje praštajuće. Jedini uzor istine nam je Bog. Milosni kao Otac budimo, ponizni i praštajući kao Sin, djelotvorni po poticaju Duha Svetoga kojeg puštamo da djeluje u našem otvorenom srcu. Mileni moji prijatelji braćo i sestre duše i tijela mog. Shvatili ste me mnogi davno. I okrijepa mi bili, suze nad mojim tekstovima lili. Vrijedna je ta svaka kapljica jer je blagoslovljena od Višnjega! Znam da moja patnja vrijedi, jer je Gospodin preobrazio u požrtvovnu molitvenu ljubav! Hvala vam jer me volite zbog imena duše odnosno ljubavi koju imam za Gospodina. Jer Emanuel, Bog je sa nama je u srcu našeg srca, u duši  naše duše. Sve nas Isus obuhvaća i proniče tajnom nad tajnama u zajedništvu sa čitavim Rajem ! Otvorimo se ljubavi svetoj i naš križ će procvasti uslišanjem! Ljubim dušom sviju!😘😘 Sa ljubavlju Ana Emanuela 🎶
Bilaj, 18.07.2019.



Nema komentara:

Objavi komentar