utorak, 6. listopada 2015.

POGLEDAJ U OČI MOJE

Pogledaj mi u oči ravno, znam da su duboke, na izgled su to dva zelenkasto, smećkasta nedokučiva jezera duše, al ako ti je stalo gledaj sliče jeseni koja je kišna, ali i krašena duginim bojama, šuška ljubav ko lišće osunčano u njima, znaš da te ima, neizbrisiva si tajna u meni...izgovorila bi jesen svašta o meni, ali ja sam ipak litnje dite, bar tako piše u datumu mog rođenja, pa sve zvuči na nadanja da negdje nema tmurnih oblaka. Shvatit ćeš i izgovoreno i neizgovoreno. Bliska mi je duša sa ovim Svijetom, ali još više sa nebeskim. Izgubile su te oči sanjive svakakve bitke, ali jednu nisu, ljubavnu zastavu nosim u Raj, sva ona čekanja i nadanja ja sam ipak u molitvi sačuvala. U mojim očima blista nedostajanje za mirom, za nama anđele. Valda duši njeno pripada, kada tijelo odrobiju razočaranja.

Nema komentara:

Objavi komentar