nedjelja, 11. listopada 2015.

ღGOVOR DUŠE ISUSUღ

 Ni pjesmom ,ni riječju ne mogu ti reći koliko te ljubim.
Suzama, osmijesima, to mogu mnogo lakše,
i otkucajem molitvenog srca u šutnji sa Tobom Isuse....
Radost bolnih mi dana, utjeha da nisam sama u bolu svom.
Od tebe sa Neba ljubav sveta
silazi dušu moju u ovom drhtavom hramu da utješi.
Pa me jačaš Kriste,
daješ mi piti Jeruzalemske vode čiste,
Iz ruku nježnih tvojih koje su grijesi mnogi proboli.
Pa se pitam kako ne iscuri, kroz rupe rana tvojih,
Ti kažeš da ih moja ljubav cjeli,
kao i svaka pjesma i molitva
koju sam dugo godina pisala, za druge disala.
Govoriš kroz srce mi govoriš, hoćeš očaja da me oslobodiš,
da kažeš mi da vrijednost je sve
što ljubav u meni molitvom stvorila je.



Jecaj mi dušu trga jer sam i ja grešnica,
jer mi nije lako preskočiti zamke,
naivnog mekog srca padam u njih.
Ali onda Gospode tebe u tom padu zagrlim,
pad mi ublažiš, kažeš Ančice moja ustani,
Imaš zašto hodati, ljubav nebeska je u tebi.
I plaču oči moje,
od ljubavi nebeske ove,
Od shvaćanja i prihvaćanja križa
Tebi sam Isuse sve bliža.
Molim za pustinje, oaze da postanu, posrnuli da se napiju,
da ozdrave ponajprije u duhu.
Molim za zdravlje bolesnih, makar ja bolest nosila u grob.
Molim za ljubav i sreću drugima,
makar me nikad moj san na Zemlji ne pronašao,
Neka samo budu sretni oni koji mole,
koji Boga vole, njih neka mimoiđe kalež gorčine,
Kada ti spomenu ime i srcu se Tvome presvetom posvete.
Molim za sve ljude neshvaćene, makar me ne shvatili nikada.
Molim za nade, za utjehe i mir u srcima, to mi Gospode dozvoli.


 Zagrli me iz sjenke krila nebeskih, učini sve po Očevoj volji.
Isuse, čuvaj rajske zvijezdice, obasjaj ih za ljudske nade ...
Isuse, mislim se što da baš sada na oblaku bijelom
ka nama kreneš.
Što bi bilo sa pjesmama mojim,
Bili ih pjevali za tebe anđeli tvoji.
Bili imala pravo na to da umrem sretno, blagoslovljeno.
O Isuse, najdraža ljubavi,
spas budi mi po ljubavi sudi mi.
Jer ranilo me, zemaljsko mi puno toga zabranilo,
Osim tebe imati.
Fala što si me skrio , pozvao i zadržao kod sebe,
Fala ti što me prihvaćaš sa ranama i manama i
što moju ljubav prepoznavaš kao milinu.
Fala ti što si me naučio iako jako tijelo me boli
da umim blagoslivljati dušom i volit iskreno.

Fala ti za ljubav Spasitelju mili,
Fala što nikada nisi otišao,
Nikad nisi rekao idi, već dođi u zagrljaj moj.
Fala ti ISUSE za sve neizustivo.
Volim te, jako, neopisivo!
Znaš to po ovim suzama koje ti pišu
i ćute dajuć ti sve na znanje ljubavlju,
Po onim osmijesima koji ti se raduju i
Sve nade polažu u Tebe milosti moja
Poslana od Boga!
Od srca tvoja Ana, Bilaj 11.10.2015.
Slava Jahvi jer je dobar i Spasitelja
nam šalje u umorne dane da nas odmori u svetoj ljubavi!


Isuse blagoslovi sve, posebno one koji su izgubili nade.
Reci im da si Ti nada jedina!
B.V.B. braćo i sestre! <3
Obasjala vas ljubav Božja, blagoslov njegovih rajskih zvijezdica!
Isus je naš sjaj u tami! Nikad nas nebi noći mrkloj dao,
jer mi pripadamo Bogu, svjetlu vječne ljubavi!
Usnite u svetoj ljubavi i očekujte sveta iznenađenja,
jednom će doći, obećanje Gospodin uvik ispuni!


Nema komentara:

Objavi komentar