subota, 3. listopada 2015.

KADA ZASPIŠ JA ĆU K TEBI DOĆI

Da ti podarim sve iz svog srca anđele, ne smijem, jer bi te moja ljubav rasplakala... zato ti darujem svjetlosne zagrljaje dok spavaš, da me sanjaš! U snovima umim da te nasmijem, tamo moja duša biva čarobnica bezbolna, nježna, mirisna i samo tvoja. Anđele ljubavi usni u ljubavi mojoj....u toplini, brižnosti i zahvali Bogu što te u bolu umim savršemo sanjat i osjetit srodnost naših duša. Neka ti jastuk zamiriše na neprolazni eliksir ljubavi, na lagodu srca, na bagremove i lju...bičice, na zumbule i zrele jagode, na jorgovane, na šumske rijeke i moje zagrljaje svilene, neka te posjete leptirići duginih boja, nek ti se u srcu zrcali nježnost i sloboda, ushićenje zbog naših svetih susreta, nek ti se u duši razigra romantika, jer ja i ti živimo proljeće, sveta nas ljubav pokreće, reci da je tako pa ću i u ovom bolu lako uz brižna krila anđela neće mi smetati java u kojoj jesen vlada. Ne šalji me lišću uvelom, sa njim uspjeti suze osušiti neću, poželi mi proljetnu sreću, lišćem zelenim okiti, vjenac mi za sreću upleti rukama molitvenim...Anđele jel me čuješ, da li mi spavaš moja ljubavi, spavaj, sve ovo sanjaj...ja doći ću ti. Obećajem, od ljubavi u koju vjerujem nikada odustati neću, makar se vidjeli u VJEČNOM NEBESKOM PROLJEĆU! Ali doći ću, makar u potrganim cipelama, u suzama, u haljini od uvelih ruža, jer znam da samo jedan dodir tvoj, učiniti će meni blagoslov. Pred Boga ćeš me odvesti da me odmori, da me obnovi i u novo ruho princezice tvoje stavi. Tvoja ljubav negrada je meni, ja ništa drugo tražila nebi, samo bezbol uz tebe.     

Nema komentara:

Objavi komentar