četvrtak, 8. listopada 2015.

NEBESKA RADOSTI DOĐI U NAŠE ZEMALJSKE ŽALOSTI

Isuse, Svevišnji, ptico bijela okrijepo, Bože Trojedini,
dođi među nas...podari spas.
Težina je zemnog na nama, ...
obasjaj nas lakoćom nebeskom Gospodine
i osnaži u nevoljama našim snagom svoga Duha Svetoga.
Pogledaj oči uplakane, obriši bisere nebeske...
Pogledaj srca ožalošćena i daruj im osmijeh svoj.
Pogledaj ruke drhtave i umorne,
nezaštićene, pomiluj ih svojima da blagoslivlaju u svom bolu,
jer ljubav snažnu osjetiše.
Pogledaj kosti bolne, užegle od hodanja u patnji,
uspravi ih jednom riječju i one više nikada drhtati neće.
Hitro će hodit jer su dobile novi polet i hod.

Isuse, uplakane su mi oči i nemoćna sam ti.
Sve što mogu je MOLITI da svoj blagoslov potrebitima podariš,
makar ja ginula, spasi one koji nisu krivi ni za što,
nisu krivi za bolno zemaljsko tlo...
Za vapaje vječite, za nepravde ovozemaljske.
Čuj me MOLIM TE Spasitelju ljubljeni,
čuj vapaje mnoge,
čuj one nezbrinute, uplašene, bolne, ostavljene,
čuj one koji nemaju više snage, jer izgubili su sve nade,
ne daj ih tami svjetlosti Rajska, MOLIM TE dođi...
u pohode dođi ne bi da me gledaš rasplakanu,
zato mi podari trpljivost i ljubav svetu koja jača me,.
koja odbacuje želje svoje i prihvaća križne postaje.
Betlehemska zvijezda još na nebu sja,
virujem u nju tajno sveta vječita.
Zasjaji noćas u srcima,
zasjaji noćas u dušama...
Zasjaji u bićima svim,
ljubav nebeska neka patnje Svijeta pobjedi.
Isuse, znam da bdiješ,
Isuse znam da se kada srce moje moli
ti raduješ i smiješ...
suzama me radosnicama pozdravljaš,
opraštaš, ti nama opraštaš
i šalješ kišu milosti među rane užegle,
proći će sve plemenito naše,
najvoljenije.
Fala za sve što činiš i što ćeš učiniti, po volji Očevoj,
želim da noćas blagosloviš sva srca
i svačiji dom, posebno one koji mole i iskreno te vole.
Živa vječna ljubavi pobjeda i štit naš si zauvik ti!

Nema komentara:

Objavi komentar