subota, 15. prosinca 2018.

VJERA U MOLITVENU LJUBAV


,,Onaj koji ima doći iz tajne Presvetog srca"

Poleglo mi u srcu nešto samo tvoje,
ljubav molitvena , svjetlo si duše moje!


Sačekati će dani, sačekati će noći,
ti ćeš radosti mojoj tugi doći!
Osmjeh ćeš mi vječne ljubavi donijeti!

Neću suzom svijeću radosti gasiti,
ti ćeš mene šapatom rajskim spasiti.
Sačuvati ćeš mi molitvom krila od propadanja,
poletjet ću sa tobom u rajska svitanja,
neće biti umiranja kraj lažnog ćovjeka!

Promjenio si mi djelima ljubavi,
bolne navike, podario vjeru da ja imam nekog svog.
Tebe je anđele u grudi moje posao dobri Bog.
Jedna sam jedina,
sa tvojom dušom vječno sljubljena.

Ponos nam je ljubav, čista iskrena!
Uvijek te je duša moja voljela,
sa tvojom se pred Božjim Prijestoljem molila,
za ljubav nad ljubavima,
koja nas je od zemnosti sačuvala!

Nema komentara:

Objavi komentar