srijeda, 12. prosinca 2018.

Miomirisna roso Presvetoga srca Kristovog


Miomirisna roso Presvetoga srca Kristovog, kani na ožednjele latice moje duše, da se od tuge zemaljske ne osuše. Riječ tvoja oživiti će sve ono zamrlo od bolovanja, jer je ona moj lijek jedini. Sveta ljubav mi je balzam ljekovitih biljčica Novojeruzalemskih. Hvala ti Oče jer u sred magle dišem u Kristovoj milosti, On će učiniti da putem suza zadobijem kristalni vid. Vidjeti ću svete anđele, vidjeti ću spasonosnu krv kako me čisti od grijeha i kako sam ja ona puna smijeha, radosnih klicanja Gospodinu u pjesmama. Odstupiti će od mene nepravda, jer me pravda Božja spašava od besmisla življenja. Pod križem sam od rođenja, ako budem i do smrti u redu je. Ja srcem osjećam i kada ne vidim, ja svoju vjeru u duši i srcu živim. Neka me razapnu boli, neka mi sude za križ. On je jedino na što se ponosim. Zbog njega sam spoznala jedini smisao življenja, Boga!


Nema komentara:

Objavi komentar