petak, 7. prosinca 2018.

LJUBAV ZA ANĐELA


 
Božja riječ je „živa i djelotvorna“ (Heb 4,12) 🙏💒🙏 vjerujem mu kada mi kazuje obećanjem da će vrijeme suza proći, da ću uz vjeru i ljubav preživjeti trpljenje križnog putovanja, jer nisam slađano sama, imam tebe anđela mog srca, kao šapat nade. Ja i ti smo vječno nasmijanje dušice slađana bliskosti, nisam ti dosadila sa kukanjem svojim, ni križ moj nije ti težak, nosiš ga sa mnom 35 godina, čuvaru nebeski, umilni. Ranjivu me cjelivaš, rasutu na komadiće, sastavljaš zazivajuć za pomoć Božje ime. Utječemo se trojstvenoj ljubavi, dašku moj svjetlosni, predanje nam stanuje u Očevoj svetoj volji i u milosti Sina Jaganca Božjeg, molitve su nam nošene na Prijestolje na krilima Duha Svetoga. Znam tajno moja, boli tišina, bole tolike godine plakanja, godine molitve i čekanja u beznađu zemaljskom. Ali melem je rajska istina, sve moje godine u kojima sam izrugana, rasplakana, osuđena, znaš u njima je čitavo vrijeme buktila ljubav Božja, nisam nikada ličila na zemaljsko, mada su me otrovali bolom i morala sam kukati, morala sam nekada bit i razočarana u život. Morala sam na žalost i zgriješiti, morala sam krik ranjene ptice ispustiti, ali Bog nikada nije od mene odustao. I sad kada sam bolnija nego ikada, ja se u svojim okovima zbog Krista smijem, ja svoju ljubav od svijeta ne krijem, a ni križ. Uvijek će biti onih koji sude, ali i onih koji sudcima usne zatvore, za istinu se pomole. I uslišanje dođe, tuga milo u milosan čas Božji vjernima Kristovom Evanđelju prođe. Radujmo se radosti sveta, jednom ćeš me na krilima bijelim odnijeti sa ovog svijeta među ruže ozdraviteljske, obući će me Gospodin u novo ruho, ružarijsko. Neće mi se nikad više narugati, jer će me Bog sačuvati u svemu onom što sam molila, što sam iskreno voljela. Stan nebeski priređuje nam Isus, suze moje to znaju, evo sad mi kao potoci Jeruzalemski na obraze padaju, biser Kristovoj kruni spasonosnoj postaju. Anđele moli se za moju djetinju radost, da nikada ne posustanem pod križem u molitvi, zagrli me krilima, još ćemo po volji Božjoj ostati među živima, kada odletimo u vječni život hoću da ljubav ova blagoslovi Boga i za sve mu zahvali. Pala bi davno pod križem, da me nije raspjevao Duh Sveti i svom lipošću vjere u Raj nadahnuo dušu. 🕊 Hvala ti anđele čuvaru, što si mi prijatelj radosti, ljubav vječne mladosti! Hvala ti što si u službi Božjoj ustrajan, Božjem zakonu predan. Neka ti blagoslovi krila voljeno moje, neka ti sa njih opere suze moje, krv moju, moje krikove, da mu još lipše možeš služiti. Oprosti što te znam rastužiti, primi moju ljubav raspjevanu za melem anđeoskom srcu. Kako si divan anđele, čuvaš me kao da sam najlipša, kao da nisam ranjena, kao da nemam mana. A sva sam od križa satrta. Kristov Junače, sveti zaštitniče volim te, onako kako se voli autentična ljubav!


 
 

Nema komentara:

Objavi komentar