nedjelja, 16. prosinca 2018.

MOLITVA SVETOJ RITI ZA MELEM IZ NEBESKIH RUŽA

Ljupka vječno rascvjetana mirisna dušice, moja zaštitnice, duha, duše i srca mog prijateljice, sveta Ritice, evo snježi na srcu i pahulje su krvave, ali ti ih molitvom pred Djetešcem Isusom u ružice isprosiš, miriše u srcu mom ucvijenom od tuge, miriše radost vjere, Isus čini čuda kada se oni u beznađu utječu tebi nado mila. Dovoljno mi ljubiti vjerom rajska prostranstva. Jer ono što nemam, to i nisam ja to nije dio mene. Samo sveto za mene je, samo trnje koje je ukrašeno laticama ufanja i ljubavi i ove suzice molitvene moj su ukras najlipši, nikakav biser zemaljski nije od bisernih emocija vrijedniji. Radost je osjećati prisnost sa Rajskim osobama koje su poput tebe živjele požrtvovnom ljubavlju zbog gorljive ljubavi za raspetu ljubav, Gospodina Isusa. Želim svojom ljubavlju molitvenom, skupa sa svim svetima u ranama Njegovim srasti, oprost svih grijeha zadobiti, za sve bolne, ucviljene se moliti da im melem predragoocijene krvi Kristove ozdravi u vječnost smjesti da se svi radujemo moći Kristovoj, moći Očevoj, moći Duha Svetoga. Može sve moje ugasti, mogu me za boli optužiti. Isus će mi Presveto srce pružiti. Sa križa me skinuti, da zaplešemo svi skupa kolo radosti vječne, koje slavi Presveto Trojstvo i zagovor nad zagovorima majku Kristovu, nježnu Bogorodicu Mariju, bezgrešnu odabranicu Oca nebeskog po kojoj nam je darovao Spasitelja jedinog, koji je sve naše; Put, Istina i Život! Moli moliteljice mila, evo ti vapaje moje u sred ozeblina... peče studen, drhte tugovanja, treba mi smiraj tijelu kao što je mir u mojoj duši, vjetriću radosni zapuši. U zagrljaju Duha Svetoga zagrli mi trnje laticama ruža, zagrli i sve potrebite, bolesne, očajne, neljubljene, unaprijed ti na brižnosti zahvaljujem, tvojim rukama što grle, tvojim nogama što pred Kristom blaženo kleče i zagovaraju nas sa dubokom ljubavlju prema svima. Ljubi te tvoja Ana Emanuela, ljubavlju djetinjom! 😘🕊🙏🌹


Nema komentara:

Objavi komentar