srijeda, 19. prosinca 2018.

GORLJIVA VJERA KRIŽA U OSLOBOĐENJE

Suze natapaju zemlju, bivaju joj rosa blagoslova. Tada iz vjere izraste divan cvijet, pa sve da je i pustinjski i iz kaktusa zamiriše, pa popijemo vodu njegovu, sa iglicama kao kalež gorčine, sjetit ćemo se u muci svojoj što znači Kristovo ime. U milosnom ruhu sačuvao si me, kliktaj duše moje čuo si, jer ti se radovala više od svih zemaljskih stvari. Isuse pobjedio si ukrasivši moju nutrinu, sakrivši moju lipost od onih koji ne znaju cijeniti pravu ljubav. Samo tko ljubi i istinski poznaje mene vidjeti će sjaj moj, osjetiti blagoslov očiju smještenih u sljubljenost sa tvojom postojanošću. U meni je još uvjek djevojčica koja poklanja cvijeće Kristu. Nosim u sebi katolički duh, on mi je pod križem nagrada najveća. Hod i kad do kosti boli. Ljubav ustrajna i kad te zemaljsko ne voli.





Jadikovke moje čuje Otac moj, Sina mi je za smiraj darovao. I Sin me obradova Duha Svetog mi poslao, da me upućuje, brani i tješi. Da me težine križa riješi mislima o Raju!


Uz ime zemaljsko koje zvuči nešto kao ostavljena, zaboravljena. Upisivaš preko njega ime nove postojanosti, koje je značenja spašena i voljena. Cvjetati će kruna koja je bila trnovita. Jer Ti obnavljaš one koji se uzdaju u tvoju Svemoć Gospodine. Novo srce je junačko, po tvojoj milosti utješeno, oporavljeno za radost koja ima doći uskoro.

Posvetio si oči moje uplakane, djetinstvo moje i mladost moju rasplakanu. Sve si mi suze preobrazio u biserne note koje su oblikovale hvalospjeve Tebi dragosti umilna.




Sve što molim, isprositi ću od Tebe. A ti si moja jedina potreba. Sebe si mi darovao kada sam ostala ostavljena i razočarana od lažnih ljudi. Nagrada si ti Bože Trojedini. Ljubav je tvoja lijek mojoj duši. Ti ćeš i ovo tijelo, satrte kosti obnoviti. Mogu čekati sve do dana kada mi kažeš ustani, obnovljena u Duhu vjerovanja, za tebe je satkana haljina sjajna, sa mirisom ruža. Imati ću Bože sve jer sve mi tvoja milost pruža. Trpljivost biva nagrađena uslišanjem. Raduje se moja bol, jer tad neće bolovati. Biti će probražena u vječna radovanja. Uslišanje donosi ustrajna molitva



Nema komentara:

Objavi komentar