petak, 21. prosinca 2018.

Bol mi u pjesmu preobražavaš Radosti moja nebeska!

Nisu tihi oni koji ljube, oni pjevaju hvalospjeve i kad gube! Nada očiju mojih u Tvome svjetlu počiva, sve si mi dragosti Presvetoga srdašca! Ptičica sam tvoja ranjena, ali letim uz pomoć Duha Svetoga Branitelja. Odvodi me u mir dok prijeti nemir. Šapat vjere, ufanja i ljubavi teče mojim venama, mojom krvlju i suzama. Hvala ti milosti voljena što sam križ sa radošću Tebi za ljubav ponijela i druge na njega stavila... utješiteljica postala i kad sam sama u moru tuge ostala. KOMPAS SI MOGA SRCA, LAĐICA SPASENJA. Hodiš po valima, oluje smirivaš. Nagrcala sam se slane vode, ali i slatkoće tvoje! Toči mi ljubav tvoja u kalež gorki spasenje. Što u ime tvoje zaištem, učiniš Isuse, jer molim samo volju Očevu da siđe na krilima milosnim! 




Nema komentara:

Objavi komentar