četvrtak, 17. travnja 2014.

ŽIVIM SREĆU U SVIJETU SNOVA

Upijam u srce svu ljubav "Svijeta snova" koja mi nije na javi suđena. U potpunosti je svaki moj svečani trenutak sa tobom satkan od čežnje. Kradem te samo za sebe, za svoju utjehu i bol, kradem te bezvremenu i stavljam u vrijeme ljubavi svete.

Ničije me oči ne gledaše kao tvoje; dušom i srcem čuvara.
Ničije me ruke ne grliše kao tvoje, snažno i sigurno.
Ničije me usne ne ljubiše mirisima Raja, tvoj me dodir svile sa srećom spaja.
Ničije me riječi ne okrijepiše, samo tvoje moj anđele.

Zabranile su ti let u stvarnost tuge i nesreće moje,
ova krila zemaljska lipo mi ne stoje,
suze broje oči uplaklane moje.
Sreća pa sam zamišljena, snena, tajnama Neba opijena u bolu svom.
Sreća pa se tvoja krila šire, tamo gdje se uplakane vile smire...
U snu si tu, kada pođe sve po zlu oči zatvorim da te čežnjo moja vidim.
Da u zagrljaju tvome sretno živim, da se smirim.


Nema komentara:

Objavi komentar