ponedjeljak, 28. travnja 2014.

ISUSE USPAVANKO MOJA

Isuse, sjedni tu kraj mene molim te, ispričaj mi noćas sve o onome što iza suda dolazi, neka mi ova bol prolazi od Tvoje svete uspavanke. Pričaj mi o Novom Jeruzalemu, pričaj mi o pobjedi Stvoriteljevoj. Molim te dugo mi pričaj o sreći da iz bolnih mi kostiju ispari sva tuga i bol, želim osjetiti kako upravo sada u Tvome gradu živim. Isuse moj, uzmi me pod vodstvo svoje, brani me od svakog gnijeva i zlobe. Pokaži mi svoj obnovljeni Jeruzalem. Odvedi me u rajsku ljepotu, pokaži mi ono što i ne slutim, iznenadi me moj dobri Gospodine. Od sveg srca molim te. Treba mi uspavanka Tvoja sveta, treba mi snažno Kriste bijeg od ovog Svijeta. Smiluj se utješitelju mili, smiluj se meni i svakoj duši koja za Tebe živi. Lipoto moja blažena, palicom svetom zapovjedaj, Svijet svoj uspavaj u ljubav čistu. Hvala ti Isuse Kriste što u srcu mom plamti vjera u Tebe, jednom ćeš mi se nasmijati, snažno zagrliti i reći; sve tvoje Nebo pamti. Prostrit ćeš pred moje oči ruho protkano ružama, znam Bože moj nikada me više neće vidjeti u suzama.

Nema komentara:

Objavi komentar