ponedjeljak, 21. travnja 2014.

ISUSE TI SI SVA MOJA MILINA

Sve si Isuse ti. I udah i izdah. I otkucaj srca si Ti. I ljubav duše moje si. I suza moja je snažan osjećaj i osmjeh moj je ispraćaj Tebe u Raj. Tako te zadivljujuće gledam, nikom na Tebe ne dam, Ti si moj premili brat i Bog. Ti si moj najveći rod. Otvoren je grob, nisi više milo moje rob. Tebe grli, tebe ljubi Otac tvoj i moj. Obitelji nebeska moja, kako bi rado ja iz ove krletke bola, krila vinula, u naručju presvetom se smirila. Poželim krila Duha Svetoga i opijum koji kaže patnji je kraj. A onda pogledam u srce svoje, vidim vratašca sveta tamo otvorena stoje. Vidim prošlost svu, Isuse znam da bio si tu, ostavio si tragove svete, da nas na tvoje presvete geste sjete. I plahta bijela na kamenu stoji, nisi zalud umro. Ti si svoju ljubav dokazao. Kriste moj za tebe pod svojim križem živjeti ću. Presvetu krv Tvoju slaviti ću. Jer znam doći ćeš, iz Kraljevstva Nebeskog zasjati ćeš, pogledati ćeš me, iz groba dignuti, u haljini bijeloj vječno ću u sreći živjeti. Uskrs ćemo vječno slaviti, Bogu klicati na neizustivoj milosti.

Nema komentara:

Objavi komentar