ponedjeljak, 21. travnja 2014.

SLOMLJENO SRCE I DALJE TUČE

Toliko puta su mi slomili srce. Povrijede, pa me optuže, o Gospode pa što im je! Zašto me uopće zavole i sa užitkom prevare!? Nisam savršena, možda nikada i neću biti. Ali ljubav sveta srce će mi okruniti. Nikada više mača ni plača, nikada više suda. To vam potpisujem suzama svojim. Ja se za takve poput vas molim. Nisam savršena tijelom, ali dušom dajem sve, ljubav mi je i poštivanje u otkucaju molitve. I mogu ja od suda zemaljskog umrijeti, mogu me lažno ljubiti, sve moje lipo okaljati, ma mogu me i varati i potkradati. Ali žaliti, nitko nema pravo mene žaliti. I nek srce pukne mi, nek rasuje se ljubav ova u kristaliće crvene. Pasti će krv i pretvoriti se u suze pokajničke. Plakati će zvijeri, meka srca će im biti. Ja nemam što kriti, ljubav je jača od zemaljskog gnjeva i poraza. Jednom će proći zemaljsko sve, jednom ću u nebeskom ruhu zasjati, Bog moj čuje me! I briga me za izdaje, sad briga me! Jer ima onih koji me neizustivo vole i pamte moje sne. Njihova ljubav nikad me izdala nije i nikada neće! Puklo je srce, ali cijeli, neko mi poseban sreću želi, u šapatu tajnom želja je ta blagoslovljena! Nebeska krila su moja, ne režite moja krila i vama sam pomagala sa njima!

Nema komentara:

Objavi komentar