srijeda, 2. travnja 2014.

Suze moje neka postanu krunica oko tvoga vrata

"Želim samo da se svaka moja suza 
pretvori u posebnu kuglicu, 
koja će oko tvoga vrata skrojiti molitvenu krunicu! 
U vjeri, nadi, poštovanju, ufanju i odricanju za druge
da živiš, da ti se dive svi, jer si čudom postao anđeo iskrene ljubavi!
Ne moraš meni ni riječ, ni dodir, ni pogled dati, ni šutnju čak.
Možeš samo Nebo ljubiti, Boga hvaliti, o meni ni riječ nikada.
Ne, ne želim ti suditi za nedjela, ljubav to ne zna.
Želim te samo vratiti u ljubav koju spoznao nisi.
Ali tko sam ti ja da bi željela i uslišila ono teško i na izgled nemoguće...
Previše sam dala, utkala u tebe sve iz sebe zalud.
Ukrali mi te zlotvori, začarali, postao si imun na svete riječi.
Meni se želje tako lako ne ispunjavaju.
Sve mi otimaju.
Dao Bog da ova bude uslišena darom Duha Svetoga.
Na njemu je sve, nikada nije bilo do mene."

Nema komentara:

Objavi komentar