petak, 25. travnja 2014.

SAD ZNAM!

Sad znam, mada mi neka strijela sudbine bolno krila rani, rođena sam za ljubav i svjetlo u tami! Sad znam, ljubav nebeska nema para, ona radi sve sama uz Boga svog Trojedinog! Sad znam, rođena sam da suze brišem, iako jednu za drugom nižem! Sad znam, rođena sam da bi utješiteljica bila, i Svijet svjetlosnim pričama podarila. Sad znam, zašto uspijevam smijati se u bolu, i trpiti svu nepravdu i zlobu! Sad znam, zašto sam zarobljena tijelom, a ne duhovnim usnama! Sad znam, zašto su mi linije sretnog života na dlanovima izblijedile, sjećala se je oduvijek duša muke Kristove. Zbog Njegovih rana, samo nebeske puteve vidim, zemaljski putevi su mi zamagljeni i sivi. Sad znam tajnu duše, I zašto šapati nebeski u srcu mi pjevuše! Sad znam, zašto sam u bolu život cijeli, zašto sam ko u zatvoru usnula i u posljednje vrijeme sve čežnje bilježim u svojim pjesmama. Ja sam ljubav koja putem boli, otkriva riznice svete i o Raju Svijetu govori. Ako treba nek mi razrežu do kraja ove bolne vene, Ove tužne uspomene ionako nisu za mene. Samo mi ljubav sačuvajte vi, moji vjerni prijatelji. Ja mogu u grob leći, u prah se pretvoriti. Bog će od moje duše cvijeće stvoriti, u srcima željnim ljubavi uvijek ću mirisati. To mi je za milosrđe dovoljno, osjećati se smireno, spokojno. Ljubav čista gubi u ovom Svijetu, Suze joj ne vrijede, bol je sustiže. Ali za Nebo svoje, za svoga Boga Ja rado umirem. On je taj koji o svemu odlučuje! Kroz trnje i kamenje do bijele nebeske haljine, idi Svijete moj. Diši za Onoga koji je jedva disao kada je križ svoj za tebe nosio. Kada te boli, sjeti se Onoga koga su proboli, i krune trnovite koja glavu presvetu bode i daje ti krvlju prolivenom put do slobode. Kada si nemoćan, sjeti se pada Kristovoga i ustajanja pri zazivu Očevom. Kad ti se plače, ti stegni srce jače i sjeti se Majčice Marije kako za sinom plače, a On je sav znojan, krvav, ispaćen i tugujuć ljubavlju i vjerom smiruje. Što li sve Ona vidjeh na putu tom osuđeničkom, a tako nevinom. Sad znam vrijednost boli i ispijanja kaleža gorčine, smiriti će me nebeske uspomene blagoslova pune, one su smisao postojanja i razlog da nam duša ne trne! <3 BVB, unaprijed se zahvaljujem na čitanju. :)

Nema komentara:

Objavi komentar