subota, 23. prosinca 2023.

ŽELIM SE OGLEDATI U TEBI ISUSE

Da se moja duša, moja patnja, moja ljubav ogleda samo u tebi Isuse, to molitva je moja. Presveto srce da mi daruje blagost i snagu trpljenja, osjećaj za raspoznati ispravni put... to mi je smisao pod križem. Zagledat ću se u tvoje uskrsle oči kada me strah smrti i ovog trpljenja... igrat ću se sa tobom u Nazaretskoj kućici, izrađivati ćemo sa blaženom mamom Marijom pogačice za brojna srca željna Euharistijskog čuda. A tata sveti Josip, on će sa nama rezbarit drvene kocke, autiće, kućice, vlakiće za brojnu dječicu koja se imaju roditi na svijetu... Uvijek ću dušom živjeti na onom tvom lipom svetom svijetu, bez obzira koliko me ovaj svijet mučio kroz tijelesnost. Ti u meni izgradi svetište Duha Svetoga, upali ugasle svjećnjake, očisti zamagljene prozore, osvježi sve svojom predragocijenom krvlju. Obnovi uplakani Betlehem i Nazaret, učini svjetlom svoga rođenja sve novim, Jeruzalem nek se raduje, trube arhanđela neka najave da se zbog ljubavi trpeće kazne svijeta odgađaju pa i nestaju. Izbriši svaki grijeh, ukroti svakog zloduha koji prijeti tjelesima i dušama, u bijelo ruho nas stavi da svako tko zaziva ime tvoje IHS ozdravi. Uništi Pakao i svako zlo što nas tlači, svjetlom iz Raja. Uvedi nas u zemlju bezbola, u oaze uslišanja, u samu radost u kojoj se zaboravlja bol Kalvarije. Vrati nas k sebi Isuse, oslobodi nas ove nelagode, tuge, bolesti, falenja ljubavi. Neka se molitva moja podigne u koljevku Neba, u onaj blažen trenutaj tvoga rođenja, da se svi sa tobom na novo rodimo. Smiluj se Spasitelju Svijeta, proslavi se u našim životima. Amen.

Sa ljubavlju tvoja Ana Emanuela,
Bilaj 23.12.2023. 💕🕊💒


Nema komentara:

Objavi komentar