četvrtak, 14. prosinca 2023.

ISUSOVA SLUŽAVKICA

Zaljubio si me u sebe Gospodine , pa sam zavoljela tvoje šapate sa Neba, tvoj ljupki govor; Dođi u sigurno utočište -  u ljubav koja te oduvijek razumi i rane ljubi. Snažne zračice Tvoje milosti blagoslivljale su moju dušu, pa sam evo puna svjetlosti uskrsle i sa njom nosim ovu bol tijela radosno. Ljubljeni Isuse hvala ti jer je Duh Sveti upalio moje ugasle svjećnjake, obrisao moje crne suze, odmaglio prozore nutarnjeg hrama, koljevku tvoju postavio u moje srce i ja se stalno igram sa tobom, zvečkica ti je sveta krunica, medvjedić meki sam ti ja, svu ljubav ti poklanjam, znaš mileno želim isporaviti prošlost i darovati ti Novi Betlehem, ovo moje srce da ti bude sigurna štalica, kućica miomirisna. Odmaraj se od svih križnih postaja u meni maleno nevino Djetešce. Voli te tvoja služavkica, 
Ana Emanuela 💗
Bilaj 14.12.2023..

Nema komentara:

Objavi komentar