nedjelja, 31. prosinca 2023.

NAĐI ME U 2024. GODINI GOSPODNJOJ

Ne znam na koji ćeš način, ali učini sve da odemo tamo gdje je pobjedila molitvena ljubav. Odvedi nas u mir, gdje je najlipša glazba osmijeh naše dječice. Skupljaj novčiće za našu drvenu kućicu, za našu vikendicu. Isprosimo se to je moguće onima koji se dušom traže. Pobjedimo i ovu bolest i smrt, nadmašimo vjerom u Isusova čudesa kukavičluk i ono nemoguće je. Jer Bogu je sve moguće kada nam je u srcu istinska potreba za osnovati obitelj. Da za 2024. Godinu želim tebi i sebi da me nađeš, onako kako sam te oduvijek zamišljala, oduvik volila kao anđela. Ukaži se kako umiš kao čovjek ili kao anđeo, samo nas odvedi u bezbol, gdje postoji samo obiteljska ljubav, zaštitnička, po kojoj se proslavlja Živi Bog. Budi mi uslišana pjesma... budi baš junak Božji i moj, budi baš drugačiji, oponašaj svetu požrtvovnu ljubav i sve će novo biti, ljubeći ozdravljamo. Radosna ti Nova Godina radosti srca moga, gdje god da si nade za nas ne gasi. Nova donosi sve novo, ako se usudimo voljeti i biti voljeni. Za to treba odluka, žrtva i bivamo nagrađeni. Kada me sve tvoje vjerno nađe, znati ću vrijedilo je čekanja... vrijedilo je i bolesti i muka jer je sve to put do nas. Već si u duhu moj, meni pripadaš. Uzvjerovala sam u ljubav. Ja već jesam tamo gdje mi je duša. Podloži vatricu u kaminu, za kavicu toplu moje će ruke da se pobrinu. Osjećaj se zagrljen od mene i naše dječice, onako kao kad primiš molitvu kao javu duše. I vjeruj mojoj ljubavi za tebe i da je velika moja vjera u Boga. Što On na srce stavi sama je milina, to si ti dragosti moja. Čekala bi nas do Novog Jeruzalema, pa sve da te na kraju križnog putovanja dočekam, opet bi vrijedilo čekanja na tebe darovanog mojoj duši od Boga. Negdje ti jesi moj, a moje me nađe i okovanu i bolesnu da mi oslonac bude. Već sad se čude tko si mi ti, a sve si mi. Vjera, ufanje i ljubav, prvi do Boga. Hodam sa tobom u duhu, u krilima smo svetog Rafaela, dok ih u molitvu pred Svevišnjim sklapa... 🤗💦🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 31.12.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar