srijeda, 27. prosinca 2023.

MOLITVA SVETOM IVANU APOSTOLU

Sveti Ivane cvijete Evanđelja, zaštitniku prijateljstva, pisaca, slikara, skladatelja i teologa, zamiriši nam tvoj blagdan čudesnim mirisom iz Raja. Posudi mi svoje nalivpero i tintu, da bi znala sveto pisati nadahnuća Duha Svetoga. Sine groma, brani me, poučavaj me... vodi moje srce u svjetlo blaženo... Pisao si poslanice ljubavi, pouči i mene pisati sa vjerom u čuda Svevišnjeg koji muku preobražava u uskrsla obećanja. Orlić sam mali željan leta, u gnijezdo visoko nebesko stavi mi dušu da poletim u radosti Boga Živoga. Iz ulja vrućeg izbavi me, rane mi rashladi ti najbolje znaš kako se iz mučeništva vjerom u Isusa izbavi. Pohodi danas prijatelje moje, koji ime tvoje lipo nose, neka se imenom koje znači  יוֹחָנָן Yôḥānnān Bog je milostiv ponose. Amen.

Blagoslovljen imendan mojim dragim Ivanama, Ivanima, Ivama... posebne vam milosti isprosio vaš zaštitnik sveti Ivan apostol. 🎺💦🕊💒

Od 💗 Ana Emanuela, Gospić 27.12.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar