nedjelja, 17. prosinca 2023.

MOLITVA ANĐELU ČUVARU DA PRINESE MOLITVU ISUSU

Anđele čuvaru pred Licem Boga Živoga izrekni molitvu srca moga. ISUSE; Dahni u moje srce molitvu pouzdanja, da sve moje radnje urode plodom, daruj mi sjeme za moju pšenicu da donese divno brašno, od kojeg ću skupa sa malenima mijesiti krušćiće na tvoju slavu. Diši u mom disanju, misli mojim mislima, govori mojim usnama, jer znaš da ja sam prebolna i bespomoćna bez tvoga vodstva. Oživi Duhom Presvetim svoju glinenu posudicu, zacijeli je... Moj anđeo čuvar neka na oltar prinese moju bolest, moju ljubav, sav moj teret i muku, opravdaj me svojom predragocijenom krvlju. Ja želim slušati samo tvoj milosni ozdraviteljski glas, zato mi zapovijedi da samo istini služim i oglušim na sve svjetovno. Što želiš Spasitelju od mene, to neka mi bude. Voli te tvoja Ana Emanuela, ovim trpljenjem, ovim križem, ovom pokorom, ovom zahvalnošću, svakom svojom molitvom i činima zadovoljštine da bi ublažila tvoju muku i pomogla ti u spasenju duša.

Bilaj, 17.12.2023. 🕊💕


Nema komentara:

Objavi komentar