četvrtak, 21. prosinca 2023.

BUDI MOJA BUDUĆNOST KAO MOJA SADAŠNJA VJERA

,,Anđele, reci da si u budućnosti onakav kakav si u mojoj vjeri, da se u toj nadi budem manje bojala ove boli! Ne znam kako će ti to uspjeti, jer nikom nije, ali probaj mi duši govoriti da te ima samo za mene. Nastani se u meni kao ptica... i navještaj čuda Gospodnja. Donesi mi ključ da izađem iz ovog kaveza...Usprotivi se bolu, pobjedi muku ljubavlju! Zaljubi se u križ u kojem sam skrivena kao vječna ljubav tvoja, zagledaj se u plač, u osmijeh, u pjesmu, u molitvu moju, samo me tako možeš pronaći, jer ljubav je zarobljena bolešću i nepravdom, malo tko se usudi potražiti je u mučeništvu....a ti budi drugačiji moj i Božji. BUDI MOJE VOLJENO OZDRAVLJENJE... srce koje ljubeći cjeliva, molitvom isprosi moje novo tjelašce, koje će te darivati čudima koja sam isprosila trpećom dušom... ,, 💕🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj, 21.12.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar