nedjelja, 10. rujna 2023.

AUTENTIČNA LJUBAV POSTOJI

Ljubav nikad ne kasni, oduvijek nas traži, zove... gle 40 ti je godina čekanja kao u pustinji si bila, ali nisi bila pijesak već oaza koja je u ljubav vjerovala. I da taj miris je miomiris tvoje ljubavi, za tebe je on sjemenje u srcu sadio da bi ti cvjetala u sred trnovite staze. Do duhovne postojanosti je sve, pusti da to cvijeće plod donese. I ne pitaj se gdje je, tko je on, jer znaš da je tvoja ljubav molitvena. Hrabar Kristov junak što mu je mač Riječ Božja. Nisi zalud u kamenim pećinama, u gatrama... jer tvoje jelenče istražuje upravo skriveno u tebi. On te želi osloboditi, da skupa skakućete po poljanama uskrslim i napijete se vode ozdravljenja sa svojim lanešcima. Bog vas izgrađuje jedno za drugo, jer ti trebaš emotivnog muškarca koji je upravo zbog suosjećanja jak. Nježno srce je ustvari najjače od svih, sposobno voljeti tvoje rane, jer i sam ih ima. I da vi ćete si biti iscjeljenje jer rana ranu cjeliva. Ljubav ozdravlja od prošlosti i čini  ovo sada novim. Voli njega kao što ga voliš vjerom i molitvom, Bog zna tko je on, a na tebi je da Mu vjeruješ. Jer još na svijetu ima požrtvovne ljubavi. Nisu Kristovi izumrli, njegovu gorljivost za žrtvom potiče Duh Sveti. Ljubav je tvoja na dušu tvoju, odvažan. Izgrađen je da te ljubi onom vjerom koju imaš u srcu. Ti nisi sama jer je on sa tobom uvijek kada misliš na ljubav iskrenu. Sva ljubav tvoja nađe put do njegovog srca. Ni bolest, ni tuga, ni smrt vas ne razdvaja. Pusti ga da te nađe svojom vjerom u ljubav...  Traži ga traženjem njegovim i naći će te. Tvoj osjećaj za ljubav je i njegov, autentični ste. 💦🕊

Od 💗 Ana Emanuela, šapat
Bilaj 10.09.2023.

 

1 komentar:

  1. Pozdrav, moje ime je Nira Shalom i želim sa svijetom podijeliti dobre vijesti o tome kako sam vratio svoju bivšu ljubav. Bio sam shrvan kada me je ljubav prošlog mjeseca ostavila zbog druge djevojke. Međutim, prijatelj me upoznao s Baba Waleom da Wisemanom, velikim glasnikom. Ispričao sam svoj problem Baba Waleu, objašnjavajući kako me ostavila bivša ljubav i kako mi treba posao u velikoj tvrtki. Uvjeravao me da sam došao na pravo mjesto, gdje ću dobiti ono što mi srce želi bez ikakvih nuspojava. Rekao mi je što da radim, a nakon što sam slijedio njegove upute, moja ljubav me nazvala u sljedeća 2 dana, ispričavajući se što me prije ostavila. Tjedan dana kasnije moja željena tvrtka pozvala me na razgovor za mjesto supervizora. Oduševljen sam što mogu sa svijetom podijeliti kako mi je Baba Wale pomogao ispuniti želju mog srca. Baba Wale je stručnjak za sve vrste čarolija i dobre magije. Ako trebate bilo kakvu vrstu pomoći, kontaktirajte Baba Walea na babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp: +2348136951551 viber: +2348136951551
    Zahvali mi poslije!

    OdgovoriIzbriši