subota, 30. rujna 2023.

SLAĐANO

Sve vaše neka bude u ljubavi“! 
🎺🕊1. Korinćanima 16, 14 🤴🏻💗👸🏻

Ljubeći upoznajemo Boga i jedno drugo,
slađano neka te ne uplaši moja bol,
sve je to trpljenje za Krista,
dušo moja, u ljubavi se bez straha hoda.
Neka te ljubav Duha Svetog prekrije
i za mene sačuva pod ovim svetim Nebom.
Gdje god mi bio budi skriven u 
krilima arhanđela Rafaela,
gradi u sebi ono za nas.
Ono od vječne radosti duša.
Budi mi smirna i skroviše od čempresa,
kada me do kosti boli...
Budi moj golub što me sklanja 
pod krila ukrašena ljiljanima.
U miomirisnoj pomasti Kristove muke,
olakšajmo trpljenje tijela svoga,
da nam se duša nauživa kreposti.
Budimo novi i pjevajmo nove pjesme 
navještalice čudesa Gospodnjih.
Budi sa mnom u meni... 
Budi moj kakvim te odavno sanjam.
A ja znaš da sam Božja i tvoja i 
da samo tebe žeđam, 
za sveto pleme osnovati.
Slađano zaigraj se sa gora mirisnih,
dođi našu ljubav slaviti,
križnim putem sa mnom do 
Boga hoditi, tako ćemo se 
najbolje voljeti,
jer ljubav je požrtvovnost sama. 
Sva je na Isusa Krista. 

Od 💗Ana Emanuela, Bilaj 30.09.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar