ponedjeljak, 18. rujna 2023.

SVETA MAMA MARIJA

Uvijek mi dođeš u nekom lipom ruhu, 
presvuci i mene sveta Mama Marija
u odjeću čistu suhu!
Iz ove krvi i znoja, 
ja bi sa tobom u rajska mora,
da se nauživam duše tvoje,
mira tvoga!
Vodi me Mama Marija
tamo gdje Isusu prija.
Lječnice nebeska, 
budi ozdravljenje mojim bubrezima,
moli za mene,
da mi po vjeri bude,
da se i anđeli mali oporavku mom začude,
pa da zapljeskaju
Božjoj milosti svi
na Nebu i na Zemlji.
Mnogo duša uz mene bdije,
sve čine da mi se duša u patnji tijela smije,
uzvrati im strostruke isprošene milosti...
Duh Sveti je na djelu,
moram trpiti sve dok se ova krv ne 
pročisti i zadobijem novu haljinu 
i plavu i bijelu... i onu lipu tirkizno zelenu.
Mi Guadalupe...
Moja Fatimo,
Moja Mađugorska himno,
Moja Lurdska milosti,
Moja Bilajska dragosti 
Moja radosnice i moja žalosnice, 
hvala ti na trpljenju.
Suze moje sjedinjujem sa očima tvojim,
u njima nek moj križ zaplovi. 
Pod tvojim ogrtačem uvijek će duša moja biti, neće me bolest ogoliti.
Tvoje ruho mene krasi,
zvijezdice me ozeble griju,
svi sveti opet će da me u
boli nasmiju. 
Jer znaju da se uzdam u Mamu Mariju,
ženu najmiliju!
Blagoslovljena tvoja ljubav za Isusa,
za mene i čitav svijet.
Hvala ti za zagovor ljubavi,
volja Očeva neka se ispuni.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 18.09.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar