petak, 29. rujna 2023.

CJELIVANJE SA ISUSOM I SVETIM ARHANĐELIMA

Ljubavi sveta ti samo ti, činiš da ja mogu pobjeđivati bol i grijehe, svoje slabosti... sjedinjena sa tobom ja mogu vječno u radosti trajati. ISUSE Istino moja, svjedočiš za mene, braniš moju krv, bubrege i vene, braniš moju dušu i srce moje. Sve vidiš ovo, ovo bolno moje. U kalež gorki predragocijenu krv mi točiš, oživljavaš stanice tijela moga, Duh Sveti utjeha je moja, slatkoća u ispijanju octa i žuči, on zna što me muči, pa neka me Volji Oca Nebeskog izruči. Nježnosti moja zagrli me, ozdravi me, vjerujem samo ljubavi i zdravlju koja teče Od Gore u vapajne doline duše moje. Dobra mi daruj dobrostivi Oče, da više me ove kosti zgrčene ne koče, osposobi me za ples slavljenički, oporavi mi rane, sa svojim proslavljenim ranama, da nemam mana više, da samo krepost u meni diše. Oblikuj me na novo, da porodi se moja duša za Nebo, jer znam da sam po nebeskom dnk-a sama ljubav radosna. Što mi imaš dati evo primam ja, na krilima svetih arhanđela, blagoslovljena svetkovina svetog Rafaela, Mihaela i Gabrijela, neka zatrube o tvojim milosnim darovima. Neka mi oni izmole ono što moja ljudska priroda ne umi, svo povjerenje stavljam u tvoje rajske sluge, da donesu mi lijek iz Novog Jeruzalema. Isperi iz mene uz pomoć njihovu svaki moj grijeh, zabijeli mi modre haljine, iscijeli mi modrice. Posveti me, onim probodenim dlanovima uskrslim dodirni me, blagoslovi me, ostani u meni vječno dragosti moja, hladu moj u užeglim ranama. Uđi u hram moj, ukrasi ga, upali ugasle svjećnjake, donesi mi tamjana i ruža, daruj mi anđela za muža, preobrazi sve ljubljeni Gospodine. Neka me tješe arhanđeli u svakom danu, a moje srce neka tješi tebe, dok razmatram tvoju muku. Uzmi moju dušu da otare ti poput Veronikinog rupca krv i znoj, suze, a ovo tijelo neka trnovitu krunu na sebe bar na minutu uzme daj mi biti pomoćnica tebi na Golgoti, uz brojne dušice koje razmatraju 24 sata tvog križnog putovanja, želim Spasitelju da ovaj put ne budeš prezren, ostavljen, osuđen i sam, bičevan, želim da ti mi budemo podrška stalna. Da priviješ svaku dušicu na rane i svi skupa zacijelimo, jer se ljubav rasutih udova tvojih vratila ka Tebi, kao jedno. Proslavi se Gospodaru naš ljubljeni. Svoje molitvene ruke sjedinjujemo sa krilima arhanđela, neka te obraduje naša raskajana duša. Amen.
💗🎺👼🐟🎺👼💒🎺👼

Od 💗Ana Emanuela, Bilaj 29.09.2023.

 

Nema komentara:

Objavi komentar