četvrtak, 14. rujna 2023.

MOME MUŽU KOJEG POZNAJE ISUS

Moli za naše vječne dane...
Moli za našu nađenost u Gospodinu.
Moli da se vratim u tvoja rebra,
kao stup ljubavni nježni koji ti fali.
Moli za našu svetost,
za naše čisto hodanje i brak 
koji će donjeti slatke plodove naše ljubavi.
Ljubljeni moj borimo se za potomstvo...
oduvijek to htio je Bog.
Ne slušaj neprijatelja, tog duha bolesti,
duha tuge, duha straha, to nismo mi.
Milo sve prolazi, samo ono u 
što svim srcem vjerujemo dolazi.
Mi smo gorljivi vjernici,
u sred tame sijamo Kristoliko. 
Milo ovo je samo test zemaljski,
nedaj da padnemo.
Vjeruj milo vjeruj Bogu i 
šapatu srca mog.
Obnovimo Raj u nama, 
ne slušaj onog koji nas optužuje i rastužuje...
Nema veze što ja sad trpim,
za ovu ljubav mogu trpiti sve. 
Jer osjećam i dječicu i tebe uz sebe.
Vidi milo koliko duša moli za nas.
Čuje se u vjeri duše već dječji glas. 
Znaš radosna sam jako baš sad dok boli,
jer sam te našla u vjeri,
jer sam uzvjerovala da mi ništa
što volim zli ne oduzima.
Ne može,
Isus mi je od Oca Nebeskog isprosio
na križu sve.
Već živim u našoj kućici,
već se ja i ti igramo i idemo na izlete 
sa dječicom.
Već blagoslivljam ruke, oči, usne, čelo,
noge i ruke, dušu, duh i tvoje srce,
koje će me pred Bogom birati zauvijek. 
Izabrala sam ljubiti,
duhovno imanje imati.
Izabirem Svetu Obitelj za našu zaštitu,
oslanjam se u zagovor čudesni
po svetoj Riti.
Sve moje pripada Božjoj volji,
a ona je mir....
a ja sam uvijek u miru 
kada na nas mislim.
Jesam duhovno sam sa svojom obitelji,
iz svjetovnog sam karmelskog reda dušom,
a volim te baš kao žena koja poštuje 
svoga muža i želi mu biti pomoćnica u svemu.
Milo samo se ne plaši križa,
on je naša ladica u uslišanje. 
Voli nas mili,
voli našu djecu i naše 
vječne dane. 
Ova će ljubav pobjediti bolest moju,
jer kada mislim na nas,
ja se oporavljam. 

Milo nije bitno kada,
meni smo mi oduvijek,
meni smo mi sada...
Jer mi te Bog stavio na srce,
da ne pukne od bola,
anđeo živi dušom mi hoda. 

Znaš voljeno moje i ovi duhovni bubrezi 
lipo mi stoje, liče mi na naše blizance. 
Trudovi su mi stalni,
ali i radost nutarnjih ukazanja.
Nisam ipak pod križem sama. 

U milosti sam Božjoj,
krila su me Tješitelja i Branitelja obasjala. 
U bolesti na ljubav misliti,
kako divan nepropadan dar,
obožava nas Gospodin,
poštujmo to uzdanjem da smo 
vječno čudo uskrslo. 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 14.09.2023.

1 komentar:

  1. Pozdrav, moje ime je Nira Shalom i želim sa svijetom podijeliti dobre vijesti o tome kako sam vratio svoju bivšu ljubav. Bio sam shrvan kada me je ljubav prošlog mjeseca ostavila zbog druge djevojke. Međutim, prijatelj me upoznao s Baba Waleom da Wisemanom, velikim glasnikom. Ispričao sam svoj problem Baba Waleu, objašnjavajući kako me ostavila bivša ljubav i kako mi treba posao u velikoj tvrtki. Uvjeravao me da sam došao na pravo mjesto, gdje ću dobiti ono što mi srce želi bez ikakvih nuspojava. Rekao mi je što da radim, a nakon što sam slijedio njegove upute, moja ljubav me nazvala u sljedeća 2 dana, ispričavajući se što me prije ostavila. Tjedan dana kasnije moja željena tvrtka pozvala me na razgovor za mjesto supervizora. Oduševljen sam što mogu sa svijetom podijeliti kako mi je Baba Wale pomogao ispuniti želju mog srca. Baba Wale je stručnjak za sve vrste čarolija i dobre magije. Ako trebate bilo kakvu vrstu pomoći, kontaktirajte Baba Walea na babawalewiseman01@gmail.com Whatsapp: +2348136951551 viber: +2348136951551
    Zahvali mi poslije!

    OdgovoriIzbriši