nedjelja, 27. kolovoza 2023.

MOLITVA NAŠIM ANĐELIMA ČUVARIMA

Poleti k njemu moj anđele čuvaru, a njegov anđeo čuvar neka poleti k meni. Da se upoznamo po anđelima... Pomoćniku moga križa, ti o meni šapući sve njemu, a ti anđele čuvaru moje ljubavi šapući mi sve o onom koga čuvaš, tko mi je namjenjen od Gospodina. Po osjećaju za ljubav pričaj mi kakav je on, što voli... kome plemenu pripada. Budite prisni prijatelji anđeli naši, poučavajte nas kako se naći. Pozovite nam u pomoć svetog brata arhanđela Rafaela, da nas iscijeli i uputi u uslišanje. Budite najbolji prijatelji naši anđeli čuvari, da bi i mi to znali biti. Neka prisna srca postanemo, kada dođe vrijeme tog susreta... vaša krila neka bdiju nad nama da naša ljubav skupa sa vašom, čini jedno prekrasno zaštitničko serafinsko srce. Skupna će nam biti krila radosti. Kada se budemo znali kao brat i sestra u Kristu, kao prijatelji nad prijateljima, kao brižni dečko i brižna cura, kao iskrenost za iskrenost, kao molitva za molitvu,  kao vjernost za vjernost, kao pomoćnik i pomoćnica križa, kao radost za radost... onda nas uvedite u sveti brak, sa čitavom povorkom nebeskom i zemaljskom. Učite nas takvima biti, otvoreni za ljubav koja je od vječnosti. Jedina za jedinog. Amen. 🎺🕊

Slađano šaljem ti moga anđela, a ti mi pošalji svoga... 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 27.08.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar