četvrtak, 21. rujna 2023.

MOLITVA KROZ KRVI SVETIH MUČENIKA DO ARHANĐELA RAFAELA

Krvi svih svetih mučenika izmiješaj se s ovom mojom grešnom molitvenom krvlju, potpomognite mi da se moja duša i tijelo pročiste i molitva moja se vine iz krila arhanđela Rafaela pred Tron Božji na milost uslišanja rana. Zazivam krv svih mučenika za Krista, da natope svojim božanstvom ovu malu glinenu posudicu Duha Svetoga, da iz nje izraste divan plod od ovih miomirisnih sjemenkica vjere, ufanja i ljubavi. I čekam ko zaručnica svoga ženika, čekam da mu služim u zdravlju i radosti, uzdam se u naum Oca Nebeskog za moj život. I gledam izvor vodu u duhu u kojoj sam nova, ozdravljena sve zbog vjere u ljubav i da će mi sveti Rafael melem iz Raja donijeti, skupa ćemo ribu u Jordanu pecati, vonj njezin neka otjera duha Asmomdeja i sve koji mu služe, neka se mulj žuči te muke križa izlije iz srca i duše, a izvor s Kristovog Trona neka na mene poteče, iscijeli me i vodi arhanđele zdravlja i ljubavi. Amen. 👫🐟💗

Oče naš... Zdravo Marijo... Slava Ocu.... 

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 21.09.2023.

Nema komentara:

Objavi komentar