ponedjeljak, 25. rujna 2023.

MI FRANČESKO

Sveti brate moj, Mi Frančesko zaljubila sam se davno u tvoje siromaštvo, u blagost i poniznost franjevačkog duha i ruha, onako slično kako se je zaljubila i sveta Klara, na srcu mi je tau križ zasjao i sjećaš se dugo sam ga nosila kao drveni privjesak, tu sam opisivala tebe, nadahnjivao si me svojim životopisom i svetom poslušnošću volji Božjoj, opjevala sam tvoje ukazanje Serafina i kako si obnovio crkvu, isprosio Porcijunkulski oprost, izljubio milost Gospe od anđela, ukrotio vuka, puštao iz zatočeništva ptice, brinuo o bolesnima posebno gubavcima, liječio, bdio...nazivao braćom i sestrama i ljude i životinje i Mjesec i Sunce. o Mi Frančesko baš te volim. Blagoslovljena svjedočanstva o tebi, a ja sam evo jedno od njih jer sam sa tobom počela put istinskog obraćenja. Hvala ti što si mi poslao u to vrijeme tri brata koji su me još više upućivali ka tebi. Danas započinjem devetnicu tebi u zahvalu, pa me sjeti da je i meni moguće ozdraviti kao onoj curici koja je znatiželjno na dan tvoje smrti zavirila ispod lijesa i iskrivljen vrat joj se isporavio, podaj i meni one blagoslovljene kruške kao onom hromom, napaćenom dječaku koji te je vidio ispred Crkve i od tvojih ponuđenih krušaka je ustao i ozdravio u kostima. Ti si i za zemaljskog života u molitvi lebdio, lebdi i sada i uznesi iz moga srca sve molitve u Presveto srce, da ozdravim ja i oni kojima sam poslana kao utjeha i moliteljica, a ti znaš da je puno dušica u mome srcu, blagoslovi nas, ispovjedi nas duhovnom ispovijedi divni fra Franjo. Pohodi nas u svakom danu devetnice tako sve do vječnosti. Isprosi nam jakost pod križem i prihvaćanje Očeve svete volje. Vodi nas u svoj voljeni Asiz, da bdijemo sjedinjeni sa tobom. Neka mali anđeli iz Raja upale sa nama naše svijeće, da se sjetimo da smo svjetla upaljena Kristovim vječnim svjetlom i da smo neugasivog sjaja, put nam je popločen trnjem i ružama do Raja... Isus je ostavio neizbrisiv trag spasonosne ljubavi. Pomozi nam slijediti istinu i biti iskrenog srca i duše. Isprosi nam jakost križa, ljubav, zdravlje, mir, dječicu, posao... blagoslovi sve iz svoga svetoga reda, posebno naše pustinske junake braću i sestre  laike... ali i sve Crkvene redove, posebno svećenike, čini za nas sve po Božjem naumu. Amen. 🎺🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 25.09.2023.

Devetnicu imate na mom profilu, ali i na: 
https://laudato.hr/Duhovnost/Zelite-li-znati-vise/Devetnica-u-cast-svetom-Franji-Asiskom.aspx

Upoznajte svetog Franju kroz emotivan film:
https://youtu.be/ImxvkCB_OIE?si=BxJR1zjD36XzEGCD

Obradovao vas njegov moćan zagovor, drage dušice Božje! U moliti bdimo skupa. 🎺🕊💗

Nema komentara:

Objavi komentar