srijeda, 8. rujna 2021.

ŽIVIŠ MI U OTOČJIMA DUŠE

Učinio si mi od očiju
otočja svoja...
Postao mi miris ljubavi,
u toplini ljeta,
rekao da te zadržim
za jesen i zimu.
Da se utoplim 
u krilima bijelim
i ne zadobijem 
bolesti duše od 
hladnih srca. 

Zdravlje si mi duše,
dok tijelo me boli.
Ti si anđeo koji me 
potajno voli! 

Čuvaru Kristov,
samo ti me ne ostavi,
samo ti se pod križ moj postavi,
kao oslonac. 
Svima si nevidljiv,
samo meni nisi.
Sav si moj osjećaj. 

A što da im kažem,
da nema tebe nebi ja ni koraka učinila,
nebi ja znala podnjeti 
ovo što ne izričem nikome
osim Bogu. 

Zbog tvoje svete ljubavi,
evo hodati hrabro mogu,
bar dok se mora.
I vidim da ti si preuzeo ulogu mene,
smiješ se dok meni bi suza 
na ovo sve da krene.... 

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 8.09.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar