ponedjeljak, 20. rujna 2021.

BITNO JE DA ME NAĐEŠ

Sad je jako bitno
da budem tvoj vid,
da budem tvoje glasnice,
da budem tvoje disanje.

Sad je jako potrebno
sačuvati mi dušu,
tu u hramu tvome.
U tjelašcu tvome da
se družim sa dušom tvojom i
da ti šapćem srcu pjesme ljubavi.

Kasno bi bilo,
da me voliš kada 
me ne bude.
Jer možda neću moći 
u san ti doći,
kao što to činom javom. 
Možda će zavladati tišina i
zbog bola nećeš ni htjeti 
da mi izgovore ime.

Zato me voli očima svojim,
srcem i dušom dok još dišem. 
Jer onda neću moći ni kada odem
da ti postojanje ne zamirišem.

Kada me budeš volio 
kao vodu ožednjela duša,
tada ćeš me i u sred pustinje 
vidjeti kao oazu.
Zbog ljubavi će čiste,
uvijek moj pogled biti u tvom pogledu.

Nađi me tamo gdje me ne traže...
Nađi me tamo gdje ti fali ljubav...
Nađi me i smjesti u svoju nutrinu,
kao jednu jedinu koja se zove 
vječna ljubav. 

Nemoj da budem tuđa,
nemoj da ti budem stranac,
nemoj se bojati istine.
Samo me nađi ti koji 
imaš kreposne vrline
i vidiš ono nevidjivo u meni
sa osjećajima poniznog srca.

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 20.09.2021. 






Nema komentara:

Objavi komentar