petak, 17. rujna 2021.

OBEĆAJEM OBEĆANJU TVOME

🎶 Svevišnji obećajem obećanju Tvome da ću se truditi biti bar kap milosti iz tvoga vječnog slapa ljubavi. Hoću Trojstvena ljubavi Oca, Sina i Duha Svetoga, lebdjeti će u slavi Tvojoj ova moja macukna duša. Ti otvaraš usta moja i činiš da su moje glasnice male trube Jeruzalemske slave. 🎺🕊1. Timoteju 6,12 Bij dobar boj vjere, osvoji vječni život na koji si pozvan i radi kojega si dao ono lijepo svjedočanstvo pred mnogim svjedocima! Svjedočim da je tvoja ljubav veća od svih okova, patnje i rešetanja zloga, svjedočim da tvoj duh uz moj stalno hoda. Svetište tvoje miriše kao smirna spokoja duši mojoj, poučavaš me kreposnom rastu, disati vjerno i kada padnem kako ustati hrabro i odvažno. Krila su moja dugo bila skrivena i krvarila a onda si ih ti pustio u let, darujući mi hvalospjeve utjehe. Mala glasnica postala sam, shvatila sam kako dolaziš među obične, grešne, sirote, neuke, uplakane, bolesne i neutješene. I rekao mi moram te usavršiti, jer u tim okovima ima mnogo ljubavi. Prepustila sam se djelovanju Životvorca i sad ne živim sebi, živim Tvoju volju, koja me zaljubljuje u sveto. Ti si moj najveći rod Gospodine i činiš me malom poniznom Gospođicom koja je instrument slavljenja tvoga moćnog imena. Blagoslivljam ti ime dobrostivi Jahve, milosni Isuse, znaš Svevišnji da ću sve što poželiš. Kroz moje slabosti i bol vraćaš vjeru duši mojoj i mnogih dušica. Kako si milosno moje čudesan, otvaraš Nebo za nas grešnike i čistiš kišom spasenja. Daruješ nam anđele čuvare Prinčeve Kristolike da nas vode ka Tebi. Slijedim te osjećaju blaženstva, slijedim miris ruža dok po trnju hodam. Sva si moja radost i trpljivost, pogled moj je usmjeren u Otajstvo križa. Nelagoda tijela bliži me ugodi duše. Nestajem u Tebi i oslobađa se ljubav moja u tvojoj ljubavi. Odjenuo si me sa sobom, Ti si moja nagrada nad nagradama, Onaj koji me nikada nije odbacio zbog mana, već mi rekao da mi je zgodna duša. Ulipšao si me kao mladu zaručnicu, kao da imam tek osamnaest,   iz tamnice tijela uveo si me u svoju svjetlost koja me obasjava radošću oslobođenja. Zaštito ljubljena blagoslivljam stazu koja me vodi do Tebe koji si moj jedini pečat istine. Ti si kruna moja, aureolica duše. 🕊
Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 17.09.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar