subota, 4. rujna 2021.

U BOLI BUDI NA LJUBAV

Kada ti ne bi znala čuvati srce molitvom, bila bi sirotica. Ali gle obogaćena sam, probam biti na zemlji kao da sam na Nebu. Nekako mi uspjeva, nekako me patnja od svega lošeg odvaja, pripadam u duši zaštiti sa Neba. I to je sve što mi treba. Izdržiš i ja izdržim uz pjesmu molitvenu. Uz vjeru da Bog sve izmijeni, sve blagoslovi, pa i ovu muku križnog putovanja. Izdržljivi su Božji, jer su i u boli na ljubav.

Od ❤ Ana Emanuela, Bilaj 4.09.2021.


 

1 komentar:

  1. Nakon što sam proveo sate pretražujući internet o tome kako vratiti svog ljubavnika, bilo mi je drago što sam kontaktirao DR.AGBAZARU. Bez gubljenja puno vremena želio bih napisati pojedinosti o HRAMU DR.AGBAZARA čiji su detalji učinili veliku uslugu mnogim ljudima, putem e-pošte: ( agbazara@gmail.com )

    OdgovoriIzbriši