četvrtak, 2. rujna 2021.

VOLI KRIŽ KOJI ZA TEBE SVIJETLI

Ako uistinu voliš Boga, voljet ćeš i mane i rane čovjeka. Znati ćeš u svakoj vidjeti proživljavanje križnog puta Isusa Krista. Na srcu će ti biti odabranik/ca od Boga i obožavat ćeš nutrinu te duše. Najžalosnije bi od svega bilo kada nebi imao ožiljke ljubavi iskrene, kada nebi trpio iz čiste ljubavi. Ugledaj se na Isusa i sve će ti biti jasno. Tko nema križ nema ni ljubav, ona je često u tijelu skrivena, ali je duši otkrivena. Mislim na sviđenje vječno, prolazno svi nešto lako zavole i zasite se... hajd voli zauvijek jedno jedino biće. Probaj, svidilo bi se Bogu, a i ljubavi. Prepoznati ćeš jednom tko je ta vrijednost križa, tko je samo tvoj odan do groba i dalje. Ne pristaj na prolazno, na ono na pola srca, na pola duše, te me ima zate, te me nema, čovjeku treba cjelivanje, trajnost, bez rokova. Ili lipo bivaš sam u duhu sa anđelom ljubavi, možda je i to super plan. Sve ovisi sjaji li za tebe voljeni križ. Al svakako voli već sad kao da si uslišano biće, ja tako volim već dugim godinama... za sad me podnest može samo anđeo čuvar koji zame diše. "Mnogo zahtjevna" i nesavršena za svjetovne, štoš...nebi da se mijenjam ljubavčica nebi neg miris istine. 😅😍

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 2.09.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar