srijeda, 22. rujna 2021.

PISMO AUTENTIČNOJ LJUBAVI

Ako od ovog bola usnim i zadnjim dahom ime Kristovo izustim, nemoj mi u crninu obuci vedrinu, nemoj prestati pjevati, nemoj prestati misliti na moje junačke osmijehe. Nacrtaj ih na svome licu, stvori onu moju malu drvenu kućicu. Dozovi potoke svete i zumbule i ljiljane i planinice i dolinice. Uzmi kist duše i smjesti nas u svoje srce kao život. Kreiraj vjerom mojoj duši dom. Nemoj me ostaviti između Neba i Zemlje, pomozi mi da u tebi čekam sudnji dan. Nemoguće je meni odma u Raj, treba anđele još mučeništva i hrabrosti, treba još puno ljubavi moje uz tebe ostati. Ne neću bez tebe u Raj, bilo bi tužno da te ostavim u samoći. Tada  ću znati kome toliko falim i ja ću ti doći. Da te čuvam od zla tajno moja od Boga. Bditi ću kao što i sad bdijem, u nadi da je Bog sve dvostrukim stvorio. I da se nas dvoje vraćamo skupa u nebeski stan. Naći će čisto srce duša moja, naći će onog koga osjećam kao ljubav molitvenu, koji bi sve učinio za mene. Vidiš ja ću te i mrtva tražiti i naći ću te. Mi ćemo se vječno klanjati Svevišnjem. Sačuvaj sebe za mene. Sačuvaj nježnost za nježnost, sačuvaj me da se pozlati sve kao malo Djetešce Isus koji nadahnjuje me. Polegni me na srce kao voljeni križ i zbog otkucaja te ljubav ja ću i na zemlji tebe da nađem jer ću čudesno zbog tvoje ljubavi za moju ljubav da ozdravim. Ukrasu moga križa, samo me u duhu zagrli i ne ispuštaj me. Pred Boga neka me donese duša tvoja, kada se moja umori od tjelesnog bola. Hoću preseliti ću se u tebe, kao čuvarica svoje ljubavi. Ući ću u naš topli dom, kada zasnježi tvoje će mi srce biti kamin... Radujem se našoj drvenoj kućici, a kada tvoje tijelo ostari i tad ću biti rebro tvoje, spustit ćemo se mileno dolje, pod humak. I nema straha skupa ćemo pravo u Raj, duše će nam kroz tvoje plemenito srce isprositi vječno odmorište kod Gospodina. Budi mi junak, samo moj i Božji. Odupri se svim napastima i spletkama zloga, misleći koliko te Bog i ja volimo. To ti je moja jedina molitva za mene. Druge su sve za bližnje... Budi ljubav, moja ljubav, pobijedi sve zemaljsko i dođi u rajsko. Blagoslivljam ti srce znakom križa, neka arhanđel Rafael učini da sam ti sve bliža, da živiš samu ljubav, koja je sveta. Budi moj zaručnik, moj muž duhovni, budi moje sve na svijetu. Takvog nagradi Bog jedino. Vjerom me izljubi i nikada ne izgubi. Čuvaj nas u našoj drvenoj kućici, jednom će u svetom nebu ona biti puna anđeoske dječice. Biti ćemo poslije mučeništva, uslišani anđele. Izdrži križni put za Boga i mene. Nosi me kao orden ljubavi jedne jedine iskrene. Amen. 🕊

Od 💗 Ana Emanuela, Bilaj 22.09.2021.

Nema komentara:

Objavi komentar