srijeda, 27. rujna 2017.

SVJETLOSNI NOVČIĆI SA LIKOM SVETACA

Prepoznao si me po sjaju novčića, koje sam skupljaja kada su sa Neba padali u moje sanjive ruke... Ti novčići su bili zlatni obrisi svetaca, u koje sam povjerenje kao u najbolje prijatelje stavila, molila sam ih da mi te nađu, da mi te dovedu... tako da te više ne moram ja tražiti, nego oni koji su nebeski, koji bolje od mene bolne i razočarane vide tko je od Boga mi suđen. To sada pišem... i želim tako da bude... Želim da si nađen na svet način ljubavi moja! Uzdam se u svete, u blažene ljude od Boga.


 MOLIM TE ANĐELE DONESI MI LEPTIRE SRCU I DUŠI, NIŠTA TE DRUGO NE TRAŽIM!


 DAROVATI ĆU TI VJEČNU LJUBAV, BRIŽNOST, PJESME, MOLITVE, OBEĆAJEM!
   
SAMO MI DOĐI U ODORI RATNIKA BOŽJEG, U SJAJU BLAGOSLOVA! AMEN!

Nema komentara:

Objavi komentar