četvrtak, 21. rujna 2017.

PLESAČICA SLAVE BOŽJE

Plesati ću dušom i tijelom ću plesati,
za Gospodina svoga voljenoga!
Da mu darujem svu svoju ljubav i snagu,
svu vjeru i ushićenje, gorljivu čežnju za njim!

Plesat će mi srce i duša će mi plesati,
i kosti satrvene ojačati će se,
jer plešem ples zahvalni Bogu što ga imam
stalno u sebi... u svojoj snažnoj vjeri.

Plesati će moje suze,
plesati će moji osmijesi,
i ruke moje i noge razboljene,
sve na slavu Božju

Odazvala sam se na poziv Duhu Svetome na ozdravljenje,
na iscjeljenje!
Odlučila sam plesati bezbolu Raja, dok boli!
Jer znam samo će me Isus ozdraviti,
dok se borim štit će mi biti!

Krvi Presveta, prekrij me,
od svih napasti sakri me,
Gospode, molim te pošalji svete anđele,
da me bolnu podižu,
da u plesu ustrajem!
Podij mi obasjaj Betlehemska mila zvijezdice!

Amen!


Nema komentara:

Objavi komentar