petak, 1. rujna 2017.

SVJEDOČANSTVO BLAGOSLOVLJENIH USANA


Kako samu sebe da nazovem, osim Nebeska šaptačica, kad šapat ljubavi sa Neba među moje molitvene grudi sipi kao milost Božja, kako izreći Gospodu hvalu, zapjevati Hosana Raju, osim ovim mojim poniznim srcem koje se u potpunosti daruje svijetu i moli za sve potrebite u ovoj mojoj vapajnoj prozi i u ovim duhovnim pjesmama, u štovanju svete krunice sa milim članovima molitvene zajedinice sveti Jakov Bilaj. Kako je tužna i okovana ipak nasmijana i leti poput leptira... Dokaz sam da je sve do ljubavi duše i srca, mnogo za radost u Kristu ne treba. O to je do Gospoda, do krila Duha Svetoga i njegovih milih darova, ovih pjesama utjehe i ljubavi kada boli do kosti, ove nade kada si nevin a optužen si za bolest. I blago meni jer mi olako sude, jer mi šamar ljubavi mojoj daju, a znati će se sve na kraju, već se pola zna, da sam samo obična žena željna milosti Isusa Krista i da svima radost u srcima blista slaveći njegovo spasenje nas smrtnika, grešnika. I nisam proročica, Biblija je moja pouka, moj trag spasenja, proroci njeni moja su zvijezda vodilja, meni u srcu sja Betlehemsko svjetlo blagoslova, i ne marim za tamu što bi mi život ugasila, Isus je pobjedio smrt, ka njemu ću sva! Čudesima se nadam, sveta iznenađenja za mnoge prosim, i ostvaruje se uistinu puno toga, snagom ljubavi i vjere izbavi Gospod mnoge iz zloga i uslišanje im daruje, a mojim životom još trnje kraljuje, trnje koje sam naučila ljubiti i krunu Kristovu od njega praviti, reći mu želim ti pomoći križ nositi, neka me zubi zemaljski progone, jednom će škrgut zuba na mene prestati, jednom kada se u ružama Jeruzalemskim duša moja pojavi, za moje grijehe, naivnost i boli ti Gospode moj oprosti, anđele mi u tijelu ugosti, da skupa isprosimo pokajanje, obraćenje, zdravlje, ljubav, mir za sve, posebno neljubljene, bolesne... Pusti me da hodim postajama ovim, i da u svakoj vidim tebe i sada kada sam na dnu dna, ti me izbavljaš svojim trpljenjem, svojim spasenjem, svojim primjerom života. Evo ti sluškinje tvoje Isuse, klečim i molim za potrebite, na naš dan molitvenih susreta budi sa nama, ja u dan Kristove muke svaki dan uranjam. Primi Spasitelju u zagrljaj sve suze svijeta da drago kamenje krune tvoje presvete postanu, ako te moje zabolile, neka ispare, uzmi moje hrabre osmijehe da budu melem Presvetome srcu tvome, da zagrli te postojanje moje, da olakša ti sve ono prošlo neizbrisivo sjećanje na muku požrtvovne ljubavi tvoje! Hvala što otkupio si me i dao mi slobodnu volju da biram... Hvala što si me pozvao, što sam oduvijek na tvojoj stazi ljubavi, požrtvovnosti i mira i što mi nakon dugo molitve rajska glazba u srcu tužnom svira, na ljubav prema tebi me poziva, na vjeru da ćeš ti učiniti čuda u mnogim životima, pa makar ja sama ostala. Sama u vječnim zemaljskim suzama, mogu ja to Isuse mogu zbog tebe, prekratko je ovo vrijeme zemaljsko, mogu trpiti još ovoliko i više za ono blagoslovljeno rajsko, gdje čeka me iznenađenje Duha Svetoga i osmijeh moga anđela i toplina nebeske kućice i osmjeh dječiji kraj kamina gdje simfonija anđeoska svira i svjetlost si nam vječna ti, skupa sa Ocem ljubljenim! Čekaju moje suze radost, da vrati mi se izgubljena mladost.... da vrati mi se zdravlje, ljubav, blagostanje... čekam ako treba zemaljski život cijeli, da nebeska mi ljubav rane zacjeli, u Nebeski Jeruzalem uputi... da nova budem u vječnom ruhu ljubavi.... I na te cvjetove koji mi haljinu krase, ozdravljenje svima daruju, o voljela bi Isuse postati anđeo zdravlja i ljubavi... Evo ti žrtve moje, pa mi se smiluj po Očevoj presvetoj volji. Ako ti je milije što drugo, ti mi tu radost učini.
Sad ti razmatranje žalosne krunice poklanjam, krunice koja u mnogim srcima sja, blagoslovi mi župu Bilaj svetog Jakova Zabedejeva, blagoslovi sve žitelje i nas molitelje ustrajne, blagoslovi moju obitelj i obitelji cijelog svijeta, blagoslovi svu braću i sestre.... neka se sa danas u molitvi pridruže u 18:00 sati, iz svojih toplih domova ili po mogućnosti Crkve. Tamo gdje je nemir udijeli nam mir, tamo gdje je bolest udijeli nam zdravlje, tamo gdje su suze udijeli nam osmijehe nade¨! MOLIM TE, primi u svoje Presveto srce naše molitvene uzdahe, usliši po volji Tvorca života, našeg dobrog Oca Jahve, amen!









RAZMATRANJE ŽALOSNE KRUNICE ZA MOLITVENI SUSRET U CRKVI SV. JAKOVA
O Kriste uzmi iz čistih srdaca vode pitke, neka tvoj krvavi znoj prestane teći. Čuj što ti ponizna imam reći, uzmi sve naše molitve u svoje Presveto srce da zacijele ti rane nedužne. Bič kojim su te bičevali neka u bezdan padne, neka ondje gdje je natopljen tvojom predragocjenom krvlju u obranu za nas stane, neka se podzemlje uplaši i obrati. I trnje krune tvoje neka umjesto tebe nas pokajnike bode, grešnici nek nose zahvalnost tebi na spasenju ti pripadaš bezbolu rajska svjetlosti, vječna ljubavi po milosrđu svome smiluj nam se ti. Težak križ svoj na naše kosti stavi, daj da ustrajemo skupa i da ljubav pobijedi. Razapeo si naše boli, tuge, nevolje, bolesti i grijehe najveće, otkupio si nas ljubavlju. Čini mi se Isuse u postelji bi nepomična bila, a ovako sva tvoja lebdim u okovima! Lance si mi odvezao, za svoje me srce ljubavlju svezao, svojom me učinio za mene se oduvijek brinuo. Ožalošćeno je moje sve priznajem, i suze mi dođu kao molitvene perlice žalosne krunice, svijetle u tvom Presvetom srcu mole uslišanje molitve, po volji Očevoj smiluj mi se... meni i svim ljudima, ostavi nas u svetim čudima, nas koji ti vjerujemo, koji se tvome Presvetom srcu utječemo i Presvetom srcu blažene Djevice Marije! Otvori nebeske kapije, pošalji anđele i arhanđele da nas od svega obrane i lipe vijesti uruče. Blagoslovi Isuse naše bližnje, naše voljene, neka se Duh Sveti za tugujuće pobrine, da nađemo mir u nemirima, da nađemo utjehu kada su daleko oni koji su nam bliski srcu, amen!
Mir srcu, mir duši!
Mir Kristov sa tobom anđele...
Mir drhtajima srca, mir kriku duše...
Mir tebi brate...
Mir tebi sestro,
Mir Krista Kralja neka
vas iz dana u dan obasjava milošću!
Duše Sveti ti koji znaš Očev plan za sve nas, ti nas tješi i upućuj u istinu... Blagoslovljena su tvoja krila, jer samo ona ume obradovati, ume putem srca i duše lipe vijesti prenijeti... ti znaš što želim... neka bude... volja Svevišnjeg.
Danas budi sa nama u Crkvi svetog Jakova obasjaj nas svojim svetim darovima... ti znaš koliko je potrebitih u našim srcima... ti znaš što kome istinski treba...
Mi želimo ljubav, zdravlje, mir i blagostanje svima, a svakom je drugačija sudbina... zato sve u Presveto srce Isusovo stavljamo... Milost sa križa nas gleda... škropi blagoslovom iz Raja. U svakoj kapljici predragocjene Kristove krvi plamti ljubav i nada... da prošlost ozdravlja... i sadašnjost i budućnost sjaje novim ruhom... novom postojanošću... svetom. Želimo ti služiti i rado tvoj plan za nas živjeti!
Blagoslovljene litanije Gospe žalosne,
blagoslovljene litanije Duha Svetoga!
Blagoslovljeni psalmi duše! Amen!
Sa ljubavlju Raju Ana Emanuela Šimunić,
Bilaj 31.08.2017./ 01.09.2017.













Nema komentara:

Objavi komentar